Kai šaknys pasiekė devintojo dešimtmečio pabaigą, CLM ugnies izoliacija persikėlė į „Times“, kad atitiktų nuolat kintančius rinkos reikalavimus. Šis į ateitį orientuotas požiūris ne tik užtikrino ilgalaikę komercinę sėkmę, bet ir padėjo pritraukti nuolatinį pramonės pripažinimą. Bendrovė buvo nominuota ne mažiau kaip keturiose atskirose kategorijose CN specialistų apdovanojimuose 2025 m.
„Apdovanojimai iš pradžių nebuvo kažkas, į ką mes iš tikrųjų sutelkėme, tačiau, kai mes išaugome, o komandos dydis išsiplėtė, tapo vis svarbesnė, kad mūsų personalo indėlis būtų pripažintas“, – aiškina Clive Miles, įkūrėjas ir generalinis direktorius. „Dabar turime 60 biuro darbuotojų ir daugiau nei 200 svetainių operatyvinių metų. Tai, kad mes rengiame keturis apdovanojimus, liudija visus sunkius kiekvieno iš jų darbus.“
Akivaizdu, kad CLM žmonės vaidino pagrindinį bendrovės kelionės vaidmenį, kuris prasidėjo nuo jos formavimo 1989 m. Tai, kad jis vis dar tęsiasi po 36 metų, rodo, kurią ji sukūrė, ir jos sugebėjimą prisitaikyti.
„Sektorius per pastaruosius tris dešimtmečius pasikeitė daugiau nei visas pripažinimas, o per aštuonerius metus nuo tada, kai Grenfello tragedija buvo ypač ryški“, – priduria Clive’as. „Mes visada laikėmės savo pagrindinės specializacijos: konstrukcinė priešgaisrinės apsaugos nuo plieninių rėmų pastatų ir gaisro sustojimo už skyrių sienas. Tuo pačiu metu mes nuolat investavome, kad užtikrintume, jog naudojame naujausias technologijas ir išlaikytume aukštą kokybę.“

Standartai, kurių laikosi CLM, kartu su savo didžiule patirtimi, matė, kad ji dirba su daugeliu JK pirmaujančių 1 pakopos rangovų, įskaitant Mace, Skanska, Laing O’Rourke, SRM ir Wilmot Dixon. Tai leido CLM dirbti su prestižiškiausiais Londono pastatais, tokiais kaip Karališkasis operos teatras „The Shard“, „Battersea“ elektrinė ir visai neseniai – „One Crown Place“, 40 Leadenhall, 1 mainų aikštė ir Ritz.
Kalbant apie dabartinius projektus, CLM dalyvauja daugelyje pavyzdinių schemų. Tai apima darbą su multipleksu Šv. Jono medienos plėtrai; Nemažai didelių „Mace“ projektų, tokių kaip 50 Berkeley aikštė ir Solsberio aikštė, taip pat 2 Finsbury prospektas serui Robertui McAlpine’ui ir 105 Viktorijos gatvei „Skanska“.
CLM taip pat dalyvauja daugybėje ištaisymo darbų, veikiančių kelių didesnių socialinio būsto bendrovių, tokių kaip „Hyde Housing“, „Home Group“ ir „Riverside Group“, vardu.

„Mūsų tikslas yra užmegzti ilgalaikes partnerystes, kurios lemia pakartotines sutartis, o ne tik dirbti su vienu darbu ir judėti toliau.“ Valstijos Markas Tayloras, vykdomasis direktorius.
Artimi darbo santykiai, kuriuos CLM sukūrė su savo klientais, atspindi savo požiūrią į savo tiekimo grandinę, kaip „Clive“ akcentai: „Mes elgiamės su savo tiekėjais, nes norime, kad mūsų klientai būtų traktuojami. Viskas priklauso nuo partnerystės kūrimo. Mes neturime didžiulės tiekimo grandinės, nes norime dirbti su pasirinktu skaičiumi aukštos kokybės tiekėjų. Tai, kas per metus gerai dirbo, kaip visi, kaip visi.“.
Šis siekis užmegzti glaudžius darbo ryšius tiek su tiekėjais, tiek su klientais, akivaizdu, kad CLM noras ir toliau tobulinti visus jo veikimo aspektus, kaip Markas, apibūdina: „Mes nuolat siekiame peržengti inovacijų ir kokybės ribas ir tai ypač paplitusi mūsų dėmesio centre, nes platesnė pramonė daro didesnę pažangą, įgyvendindami pastatų saugos įstatymą, šliuzo sistemą ir aukso giją.
„Per pastaruosius trejus ar ketverius metus statyba greičiausiai vystėsi daugiau nei per pastaruosius 20 metų cumulatyviai. Panašiai kaip AI, VR, 3D modeliai ir dronai – visi matė didžiulį įsisavinimą. Mes norime, kad šis procesas vyktų visoje pramonėje, nes visi, kad visi dalyvaujantys, yra visiški, kad visi, ir visi, o ne tik mūsų, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų veiklos, o ne tik mūsų veiklos. Paprastai pagerinti saugumą.
Nenuostabu, kad atsižvelgiant į savo įsipareigojimą pritaikyti naujausias technologijas, CLM yra vienas iš nedaugelio „Firestoppers“, visiškai laikantis auksinės gijos. Jis gali dirbti su visomis susijusiomis šalimis, tokiomis kaip architektai, kūrėjai ir dizaineriai. Visų pirma, ji labai investavo per pastaruosius penkerius metus, pradedant „Revit“ papildiniais ir dirbtiniu intelektu ir baigiant darbo eigos automatizavimu. Tai leido jai neatsilikti nuo platesnės pramonės ir toliau suteikti savo klientams jiems reikalingus sprendimus.
Šis nuolatinio skaitmeninio tobulinimo siekis atsispindi dviejose kategorijose, kurioms CLM buvo paskirta CN specialistų apdovanojimuose, būtent „Metų naujovėje (rangovas)“ dėl savo BIM papildinio ir „Skaitmeninės statybos kompetencijos“ dėl savo gaisrinimo informacijos valdymo (FIM).
Be to, kad tai buvo skaitmeninės, socialinės vertybės yra dar viena sritis, kurioje CLM uždirbo didėjančią įtaką dėl didėjančios bendruomenės įtakos. Tai paaiškina, kodėl trečioji iš keturių CN specialistų apdovanojimų nominacijų yra kategorijoje „Socialinės vertės kompetencija“.
„Tai kyla iš socialinio būsto ir vietos valdžios darbo, kurį mes darome, nes mūsų klientai, veikiantys šioje srityje, yra labai susiję su socialine verte“, – priduria Clive’as. „Mes norėjome kurti kultūrą, kad palaikytume jas tiek, kiek galime, taip pat tinkamai mokyti savo darbuotojus.
„Tai labai asmeniškas dalykas, kai mūsų darbuotojai dirba darbe kažkieno namuose ar bute, todėl mes esame įsipareigoję užtikrinti, kad padarytume tai puikia aplinka, kurioje žmonės galėtų gyventi. Mes taip pat stengėmės išplėsti socialinės vertės elementą į kai kuriuos didesnius projektus, įdarbindami vietines darbo jėgas ir naudodamiesi vietinėmis įmonėmis bei platinimo centru.“

Atsižvelgiant į investicijas, kurias CLM padarė per visą savo veiklą, mažai stebina tai, kad ketvirtoji ir galutinė kategorija, kuriai ji skiriama CN specialistų apdovanojimuose, yra metų specialistas (apyvarta virš 25 mln. Svarų). Tuo metu, kai ugnies izoliacinė rinka yra tokia fragmentiška, CLM dydis, atsižvelgiant į jos apyvartą ir personalo lygį, tvirtai įtraukia ją į viršutinį sektoriaus ešeloną.
CLM dydis ir statusas ne tik pritraukia apdovanojimų dėmesį, bet ir leidžia jį tobulinti komerciškai, ypač todėl, kad jis yra gerai galimybės išnaudoti visas šiuo metu prieinamas galimybes. „Nauji reglamentai gali būti išbandomi mažesnėms įmonėms, kurios tiesiog neturi laiko ar išteklių sutelkti dėmesį į šias sritis“, – sako Markas. „Priešingai, mes dirbame daugiau nei 30 metų, tiek, kad mes pasiekėme tokį dydį, kai galime praleisti daugiau laiko investuodami į personalo mokymą ir plėtrą, o tai savo ruožtu leidžia mums toliau judėti į priekį besikeičiančioje reguliavimo aplinkoje.
„Mums pasisekė, kad galime teikti gerai suapvalintą paslaugą, turinčią specialią dizaino funkciją. Todėl mums yra antra prigimtis, kad galėtume dirbti su architektais, kūrėjais ir dizaineriais, taip pat su 1 pakopos rangovais ir daug anksčiau įsitraukti į procesą.
„Netgi auga atvejų, kai mes įsitraukiame į projektus, kol net neskiriamas 1 pakopos rangovas. Tai yra toli nuo tų dienų, kai mes gautume užsakymą dėl sutarties ketvirtadienį, kuris turėjo prasidėti pirmadienį. Mes tikrai nutolome nuo to dabar, ir mes netgi įsitraukiame į kai kuriuos projektus, kai pora metų esame pora metų.” Porą metų. ”
CLM, kaip visko, kas įmanoma, švyturys, taip pat pasinaudojo Clive’o dalyvavimu specializuotos priešgaisrinės apsaugos asociacijoje (ASFP), kuriai jis buvo dvejų metų pirmininkas – maksimali leidžiama kadencija.
„Aš keletą metų bendravau su ASFP ir buvo didelė garbė būti pirmininku. Jie tikrai padeda skatinti pokyčius pramonėje ypač svarbiu metu.”
Nepaisant to, kad jis yra labai svarbus rinkoje ir gerai aprūpintoje kompetencijos ir technologijų ginkluotėje, CLM siekiai išlieka ambicingi, tačiau tikroviški, nes Clive’as daro išvadą: „Tikslas yra išlaikyti mūsų matomą augimo tempą, tačiau užtikriname, kad jis išliks kontroliuojamas. Mes turime toliau saugoti jų prekės ženklą ir jų palikimą, ir mūsų palikimą, ir mūsų sutelkia dėmesį, o mūsų dėmesys visada skiriamas savo klientams. Galų gale mes turime saugoti jų prekės ženklą ir jų paveldėjimą ir jų palikimą.
Šis dėmesys skiriamas teisingam savo klientams, pasirodė esanti puiki CLM formulė iš komercinės perspektyvos, nes ji ir toliau auga dėl savo negailestingo siekio pagerinti savo infrastruktūrą, kad klientams būtų suteikta būtent tai, ko jiems reikia. Nors komercinė sėkmė visada yra pagrindinis bet kokio verslo tikslas, taip pat tinka, kad „Spotlight“ pateko į patį CLM, ir ji turi labai realią galimybę švęsti keturkampį CN specialistų apdovanojimuose, kai nugalėtojai paskelbiami rugsėjį.