„IKEA“ pristato naujus „Smart Home“ produktus, skirtus lengvai – automatizuotiems namams


„Ikea“ visada norėjo, kad namų gyvenimas būtų paprastesnis. Nuo plokščio pakuotės baldų iki savitarnos kavinių, Švedijos mažmenininkas savo reputaciją sukūrė dėl įperkamumo ir prieinamumo. Dabar įmonė tą pačią filosofiją taiko technologijoms, iš esmės atnaujindama savo intelektualiųjų namų asortimentą.

Nuo sausio mėn. „IKEA“ išleis daugiau nei 20 naujų įrenginių, skirtų sklandžiai veikti su „Matter“ – „Universal Smart Home“ standartu.

Tai apims intelektualiuosius žibintus, jutiklius, kištukus ir nuotolinio valdymo pultus, pagamintus ant siūlų, belaidžio protokolo, leidžiančio įrenginiams tiesiogiai kalbėtis tarpusavyje. Tikslas yra paprastas: Padarykite „Smart Home Tech“ kaip lengvai naudojamą kaip šviesos jungiklį ir tokią pat prieinamą lempą.

Tai gali atrodyti ambicingai, tačiau Ikea mano, kad laikas yra tinkamas. Ir jei šie nauji produktai atitiktų pažadą, jie galėtų padėti išmaniesiems namams iš nišos pomėgio paversti kažkuo, ką milijonai namų ūkių priima be antros minties.

Didelis klausimas yra tai, ar „Ikea“ iš tikrųjų gali jį atitraukti, ir štai kur istorija pasidaro įdomi. Pasiruošę sužinoti, kaip „Ikea“ planuoja, kad išmanieji namai pagaliau jaustųsi paprasti? Pasinerkime.

Kodėl „Ikea“ lažinasi dideliam „Smart Homes“

Šaltinis: „Jipen“/„Deposphotos“

Išmaniosios namų rinka šurmuliuoja daugiau nei dešimtmetį, tačiau daugumai žmonių ji vis dar klaidina.

Įrenginiams dažnai reikalingi konkretūs centrai, programos ar net prekės ženklai, kurie tinkamai veiktų kartu. Šis suskaidymas neleido daugeliui namų ūkių pirkti.

Ikea stebėjo ir mokėsi. Per pastaruosius kelerius metus ji pardavė „Smart Lights“ ir garsiakalbius pagal savo „Tradfri“ ir „Symfonisk“ linijas, eksperimentuodama su „Zigbee Hubs“ ir partnerystė su „Sonos“. Tie produktai turėjo gerbėjų, tačiau jie taip pat atskleidė skausmo taškus.

Davidas Granathas, „IKEA“ iš Švedijos „Range“ vadovas, sako, kad naujas bendrovės požiūris yra apie tų kliūčių pašalinimą.

Naudodamiesi „Matter and Thread“, nauji „IKEA“ produktai yra skirti dirbti su „Apple Home“, „Google Home“, „Amazon Alexa“ ir „Samsung SmartThings“, nors „IKEA“ programą vis tiek gali prireikti siekiant pažangių funkcijų ir atnaujinimų.

Klientai gali nusipirkti lemputę ar nuotolinio valdymo pultą ir žinoti, kad ji veiks jų jau naudojamą sistemą.

Toks atvirumas gali iš naujo nustatyti lūkesčius. Užuot priversdami žmones prisitaikyti prie naujos platformos, „Ikea“ bando susitikti su jais ten, kur jie jau yra.

Kas daro svarbų dalyką ir siūlą

Moteris, stovinčioje modernioje virtuvėje, apsuptoje išmaniųjų namų piktogramų, jungiančių prietaisus, tokius kaip žibintai, maišytuvas ir orkaitė.
Šaltinis: Shutterstock

Ilgus metus išmanieji įrenginiai kalbėjo skirtingomis kalbomis. Kai kuriems reikėjo „Zigbee“, kitiems reikėjo „Wi-Fi“, o daugelis buvo užfiksuoti į vieną programą ar prekės ženklą. Dalyvauja pramonės bandymas tai išspręsti.

Materija suteikia bendrą standartą, kad skirtingų gamintojų įrenginiai galėtų kalbėtis tarpusavyje. Išmaniąją lemputę su materijos logotipu tuo pačiu metu gali valdyti „Apple“ namų programa ir „Google Home“. Tai šiek tiek panašus į „Smart Homes“ USB, vieną standartą, kuris veikia visame pasaulyje.

Siūlai prideda dar vieną sluoksnį. Tai mažos galios tinklo tinklas, leidžiantis tokiems įrenginiams kaip lemputės ir jutikliai kalbėtis tiesiogiai vienas su kitu, užuot pasikliaudamas „Wi-Fi“. Tai reiškia geresnį diapazoną, didesnį patikimumą ir mažesnį spaudimą namų interneto ryšiui.

„IKEA“ buvo ilgametis atvirų standartų, tokių kaip „Matter and Thread“, rėmėjas, dirbdamas kartu su kitais pramonės žaidėjais, kad intelektualiosios namų technologijos taptų prieinamesnės. Dabar lažinama, kad derinys yra pakankamai subrendęs, kad galėtų pritraukti masinę auditoriją.

Čia yra socialinės žiniasklaidos įrašas, kuriame paaiškinama „Ikea“ pastangų lengviau ir atviresni išmanieji namai.

Ko tikėtis iš naujų įrenginių

IKEA sako, kad naujoje serijoje bus esamų išmaniųjų lempučių, kištukų, mygtukų ir jutiklių pakeitimai. Temperatūros ir drėgmės monitoriai taip pat yra pakeliui.

Projektavimo kalba atnaujinama, o kainodara liks pažįstamame IKEA biudžetui palankiame diapazone, o daugelis produktų kainuos mažesnę kaip 10 USD. Štai kas išsiskiria:

  • Nauji išmanieji žibintai, kurie gali tiesiogiai prisijungti prie „Matter Systems“ be IKEA centro
  • Tikimasi, kad kai kurie nauji nuotolinio valdymo pultai ir mygtukai palaikys tiek giją, tiek esamas „Zigbee“ ekosistemas, padedančias išsaugoti esamų „IKEA“ išmaniųjų namų klientų suderinamumą.
  • Oro kokybės jutikliai, stebintys temperatūrą ir drėgmę, skirti kasdieniams namų ūkiams, o ne tik technikos entuziastams
  • Išmaniųjų kištukų, kuriuos paprasta nustatyti ir gali būti naudojami bet kurioje suderinamoje sistemoje

Be jų, IKEA užsiminė apie savo intelektualiųjų namų asortimentą toliau, nors informacija apie būsimus produktų tipus, tokius kaip galimi „Wi-Fi“ įrenginiai, nepatvirtinti.

Ikea taip pat pergalvoja protingą garsą

Apšvietimas ir jutikliai nėra vienintelis dėmesys. „IKEA“ plečia savo garso įrašą su naujais „Bluetooth“ garsiakalbiais, siūlydama alternatyvas ankstesniams „Symfonisk“ produktams, sukurtoms bendradarbiaujant su „Sonos“.

Šiais metais pasirodys du nauji pranešėjai:

  • Naktinė vonia: „Retro“ stiliaus „Bluetooth“ garsiakalbis, kurio kaina yra maždaug penkiasdešimt dolerių, yra ryškių spalvų, tokių kaip geltona ir rožinė, taip pat juoda.
  • Gėlių spindesys: stalo lemputė su įmontuotu garsiakalbiu yra skirta susimaišyti su baldais ir suteikti šiltą apšvietimą kartu su muzika

Abu juos paprasta nustatyti, tokiomis funkcijomis kaip „Spotify Tap“ ir „Easy Poring“. Jiems nereikia jokių specialių programų ar prenumeratų, kurios tinka „Ikea“ temai, kad viskas būtų paprasta.

Bendrovė taip pat subūrė komandą su švedų dizainere Tekla Severin, kad sukurtų kolekciją, kuri sujungia „Tech“ su drąsiu asmeniniu stiliumi. IKEA nori, kad išmanieji įrenginiai jaustųsi kaip namų dalis, o ne kažkas, kas klinikinė ar grynai funkcionali.

„Dirigera Hub“ vaidmuo

„IKEA“ „Dirigera Hub“, pirmą kartą pristatytas 2022 m., Gauna programinės įrangos atnaujinimus, kad įgalintų „Matter Controller“ galimybes ir ateityje palaikytų sriegių kraštų maršrutą.

Tai reiškia, kad jis gali valdyti bet kokį „Matter“ įrenginį, nesvarbu, ar tai iš IKEA, ar kito prekės ženklo, ir išplėsti gijų tinklus visuose namuose.

Nors naujus įrenginius galima nustatyti be „Dirigera“, IKEA vis dar mato vertę turėti savo centrą. Tai siūlo centrinę programų patirtį žmonėms, kurie to nori, ir užtikrina atgal suderinamumą su esamais „Zigbee“ produktais. Pvz., „Ikea“ „Zigbee“ nuotolinio valdymo pultai vis dar gali valdyti naujas siūlų lemputes.

Ši atvirumo ir tęstinumo pusiausvyra yra pagrindinė strategijos dalis. „Ikea“ nori, kad naujokams patirtis būtų sklandi, tačiau neprisijungia ilgamečiams klientams.

Kodėl čia įperkamumas yra didelis dalykas

„Smart Home Tech“ dažnai buvo įkainota kaip prabanga. Viena lemputė iš kai kurių prekės ženklų gali kainuoti trisdešimt ar daugiau dolerių. Daugeliui namų ūkių tai yra sunkus pardavimas, kai standartinė lemputė yra tik pora dolerių.

„Ikea“ galimybė išplėsti ir sumažinti išlaidas yra jos ACE kortelė. Siūlydamas lemputes ir nuotolinio valdymo pultus kainomis, kurios prasideda nuo dešimties dolerių, tai sumažina kliūtį įvažiuoti. „Granath“ sako, kad priemoka už intelektualiųjų funkcijų pridėjimą dabar yra pakankamai maža, kad „Ikea“ gali išlaikyti savo produktus įperkamus.

Šis įperkamumas kartu su „Matter“ sąveika pagaliau galėtų padaryti protingus namus praktiškus kasdienėms šeimoms, o ne tik ankstyviems įvaikintojams.

Kaip tai keičia intelektualiųjų namų rinką?

„Ikea“ sprendimas „All-in Matter“ pozicionuoja tai kaip vieną iš pirmųjų pagrindinių mažmenininkų, kuris pritraukė standartą į pagrindinę dalį. Kitos įmonės išleido „Matter“ įrenginius, tačiau įvaikinimas buvo lėtas dėl suderinamumo žagsėjimo ir ribotų produktų diapazonų.

Jei „Ikea“ pavyks, tai gali priversti likusį pramonės dalį įsibėgėti. Kai lemputės ir jutikliai, kainuojantys dešimt dolerių „IKEA“ darbe, taip pat ir iš „Premium“ prekės ženklų, vartotojai gali pergalvoti savo pasirinkimą.

Bendrovės patikimumo ir paprastumo reputacija taip pat galėtų padėti sukurti pasitikėjimą kategorijoje, kuri jau seniai jautėsi sudėtinga.

Čia yra „YouTube“ vaizdo įrašas, kuriame nagrinėjamas naujas „Ikea“ intelektualiųjų namų asortimentas ir tai, ką reikšmė reiškia vartotojams:

https://www.youtube.com/watch?v=K7VKZGVOXKK

Protingi namai, kurie jaučiasi mažiau kaip technika

Ikea požiūris išsiskiria pastangomis, kad išmanieji produktai jaustųsi kaip įprasto gyvenimo dalis. Lempa, kurioje yra garsiakalbis. Nuotolinio valdymo pultas, kuris atrodo kaip paprastas mygtukas. Jutikliai tyliai atslūgo.

Strategija nėra susijusi su prašmatniais dalykėliais. Kalbama apie audimo technologijas į namus tokiu būdu, kuris jaučiasi natūraliai ir asmeniškai. Atrodo, kad „Ikea“ supranta, kad daugeliui žmonių išmanieji namai prilips tik tuo atveju, jei jie bus mažiau panašūs į technologijas ir labiau kaip baldai.

Kur tai gali sukelti toliau

„Ikea“ išleidžia pirmąją sausio mėnesio bangą, o daugiau – balandžio ir vėliau. Laikui bėgant asortimentas plėstųsi, o įmonė sako, kad įperkamumas išliks jo pagrindas.

Didelis klausimas yra tai, ar pats reikalas įvyks savo pažadus. Nuo pat jo pradžios standartas kovojo su suskaidymu ir lėtu priėmimu. IKEA lažinasi, kad dabar ši technologija yra paruošta pagrindinei.

Jei tai veikia, poveikis gali būti didžiulis. Išmanieji namai pagaliau galėtų pereiti pro „Tinkerers“ ir į kasdienius namų ūkius visame pasaulyje. Bet jei materija vis dar suklupo, „Ikea“ gali vėl laukti.

Rekomenduojamas pranešimas:

Šis straipsnis buvo parengtas naudojant AI pagalbą ir redaguojant žmones.





Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -