„Google“ „Pixel“ paleidimas turėjo būti susijęs su naujais telefonais, laikrodžiais ir AI įrankiais. Vis dėlto aštrių akių žiūrovai pastebėjo ką nors neįprasto „Gemini“ demonstracinės versijos fone su „Formulės 1“ vairuotoju Lando Norrisu. Sėdėjimas ant stalo buvo mažas, audiniu apvyniotas garsiakalbis, silpnai švytėjęs prie jo pagrindo. Tai nebuvo paminėta pranešėjų, tačiau internetas greitai nuliūdo. Po kelių dienų pranešimai patvirtino, kad tai nebuvo atrama, tai buvo neišleistas išmanusis pranešėjas.
Šis mažas žvilgsnis galėjo atskleisti „Google“ intelektualios namų strategijos ateitį. Skaitykite toliau norėdami sužinoti, ką iki šiol žinome apie jo dizainą, funkcijas ir ką tai gali reikšti „Nest“ ateičiai.
Ankstyvosios ataskaitos atskleidžia dizaino ir spalvų parinktis
Skirtingai nuo „Nest Mini“ ar „Nest Audio“, naujame įrenginyje yra apvalesnis profilis, kurio pagrindas yra žėrintis šviesos žiedas. Nutekėti vaizdai, kuriais dalijasi „Android“ antraštės, rodo, kad jis suvyniotas į audinį, suteikia jam švelnesnį ir modernesnį pojūtį, palyginti su ankstesniais „Google“, labiau utilitariniais dizainais. Tikimasi, kad garsiakalbis bus paleistas keturiomis spalvomis: raudona, žalia, juoda ir balta – paletė, rodanti perėjimą nuo nutildytų tonų, kuriais „Google“ rėmėsi daugelį metų.
Šis išraiškingesnis dizaino metodas rodo, kad „Google“ nori, kad įrenginys natūraliai tilptų ne tik į technologijos, bet ir kaip dekoro dalį. Atrodo, kad kartu su nauja apšvietimo vieta ir atnaujintos medžiagos, atrodo, kad ant kavos staliuko jis atrodys taip gerai, kaip jis skamba kambaryje.
Nutekėjusios savybės nurodo stipresnį AI fokusą
Svarbiausias poslinkis yra tas, kad garsiakalbis veiks su „Gemini“, „Google“ pažengusia AI, o ne „Google Assistant“. Tikimasi, kad „Dvyniai Live“ pokalbiai skambės natūraliau ir kontekste, kai vartotojai gali sąveikauti sklandžiau nei anksčiau.
Kitos savybės, kurias sukūrė 9TO5GOOGLE, yra:
- 360 garso įrašas, skirtas svaiginančiam, kambariui užpildančiam garsui
- Televizijos poravimas su „Google“ televizijos srautu, kad būtų patobulintas erdvinis garsas
- Triukšmo aptikimas, įspėjantis vartotojus, jei jis girdi laužymo stiklą ar dūmų aliarmą
- Remia reikalų, todėl tai yra centrinis intelektualių namų įrenginių centras
Kartu šios funkcijos rodo, kad „Google“ ne tik atnaujina savo dizainą. Tai rodo naują garsiakalbį kaip centrinį gyvenamojo kambario įrenginį, kuris susilieja su pažangiais AI pokalbiais su patikimu garsu, sauga ir išmaniuoju namų valdymu.
„Google“ gali ruoštis išeiti į „Nest“ prekės ženklą
Kita detalė, paslėpta nutekėjime, rodo „Google“ prekės ženklo keitimą. „Google Home“ programos eilutės būsimą įrenginį vadina „Google“ namų garsiakalbiu, o ne kaip „Nest“ produktas. Nuo tada, kai „Google“ įsigijo „Nest Labs“ 2014 m., „Nest“ buvo termostatų, fotoaparatų ir išmaniųjų ekranų etiketė, taigi tai žymi pastebimą pavadinimo ir krypčių pokytį.
Tie patys programos išvados rodo, kad „Nest Award“ bus pervadinta į „Google Home Premium“, signalizuojant apie tiesioginį prenumeratos prekės ženklą. „Nest Aware“ jau seniai pasiūlė debesies vaizdo saugyklą ir išmaniuosius įspėjimus apie kameras ir durų varpelius, o perkeliant jį po „Google Home Banner“, teikiamos paslaugos su likusia ekosistema. Šie pakeitimai rodo platesnes pastangas suvienodinti „Google“ intelektualią namų aparatūrą, paslaugas ir prekės ženklo kūrimą pagal vieną nuoseklų tapatybę.
Prieš nardydami giliau, peržiūrėkite vaizdo įrašą „„ Google “netyčia atskleidė„ Gemini “varomą išmanųjį garsiakalbį„ Google “renginyje“, kad pamatytumėte sau momentą. Tada grįžkite ir perskaitykite visą suskirstymą
Naujasis pranešėjas galėtų mesti iššūkį „Apple“ ir „Amazon“ tiesiogiai
„Apple“ „HomePod Mini“ ir „Amazon“ „Echo“ studija jau pastūmėjo išmaniuosius garsiakalbius link aukštesnės kokybės garso, tuo pačiu padvigubindami kaip „Smart Home Hubs“. Abu glaudžiai bendradarbiauja su atitinkamomis TV platformomis, leisdami vartotojams mėgautis turtingesniu, labiau svaiginančiu garsu kaip savo pramogų sąrankos dalis. Šios integracijos taip pat pabrėžia, kaip protingi garsiakalbiai yra ne tik balso padėjėjai, bet ir pagrindiniai namų pramogos.
Palaikydama 360 garso ir TV porų poravimąsi, atrodo, kad „Google“ siekia toje pačioje erdvėje. Kyla klausimas, ar jis gali suteikti garso kokybę, konkuruojančią su smulkiai suderintais „Apple“ „HomePods“. Jei tai įvyks, „Google“ pagaliau galėtų pasiūlyti tikrą alternatyvą vartotojams, norintiems tiek tvirto garso, tiek giliai išmaniųjų namų integracijos viename įrenginyje.
Pagrindinės detalės, tokios kaip kainodara ir prieinamumas
Nepaisant visų nutekėjimų, daug kas nežinoma. „Google“ oficialiai nepaskelbė produkto, todėl nėra patvirtintos informacijos apie:
- Kaina: Kuris lems, ar jis konkuruoja su pradinio lygio išmaniaisiais garsiakalbiais, ar „Premium“ garso sąrankomis
- Funkcijos pakopos: Mes dar nežinome, kurios funkcijos bus nemokamos ir kurios reikės „Google Home Premium“ prenumeratos
- Suderinamumas: Ypač tai
Šie neatsakyti klausimai yra labai svarbūs, nes jie nustatys, ar naujasis pranešėjas tampa masinės rinkos sėkme, ar išlieka niša. Kol „Google“ nepateiks oficialios informacijos, bus tęsiama spekuliacija, o lūkesčiai labai priklausys nuo to, kaip bus išspręstos šios trūkstamos detalės.
„Gemini for Home“ ketina pakeisti „Google“ intelektualią namų strategiją

„Google“ jau patvirtino savo „Gemini“ namų iniciatyvą oficialiame „Google“ tinklaraščio įraše. Diegimas prasideda spalį ir pakeis „Google Assistant“ „Nest“ garsiakalbiuose ir ekranuose. Anot tinklaraščio, vartotojai gali tikėtis daugiau natūralių pokalbių, geresnių samprotavimų ir tokių funkcijų kaip „Dvyniai Live“, palaikančios pirmyn ir atgal dialogą. Tinklaraštyje taip pat pabrėžiami tokie patobulinimai kaip kontekstinė atmintis, iniciatyvi pagalba ir protingesnės rutinos, kurios laikui bėgant prisitaiko.
Šie patobulinimai yra skirti kasdienei sąveikai padaryti sklandesnę ir suasmenintą, peržengiant paprastas komandas, kad būtų sukurta labiau pokalbio patirtis. „Google“ tai apibūdina kaip pagrindinę namų ekosistemos raidą, užtikrinant, kad net esami įrenginiai jaustųsi nauji ir pajėgesniems, kai juos maitina „Dvyniai“.
Didesnis „Google“ intelektualių namų ambicijų vaizdas
Žingsnis atgal, nutekėjęs įrenginys reiškia daugiau nei naują aparatinę įrangą. Tai rodo strategijos poslinkį bent trim būdais:
AI pirmiausia
„Gemini“, o ne asistentas, bus būsimų „Google Home“ įrenginių pagrindas. „Google“ jau patvirtino, kad „Dvyniai“ pakeis esamų garsiakalbių ir ekranų asistentą, signalizuodamas apie didelį ilgalaikį strategijos pokytį.
Prenumeratos fokusas
Išplėstinės funkcijos, tokios kaip garso aptikimas ir protingesni pranešimai, galėtų būti susietos su „Premium“ planais, pridedant pastovius pajamų srautus. Nuotėkiai aplink „Google Home Premium“ rodo, kad įmonė nori įtvirtinti daugiau paslaugų pagal mokamas pakopas už nuoseklumą visoje ekosistemoje.
Prekės ženklo konsolidacija
Atsitraukimas nuo „Nest“ supaprastina „Google“ sudėtį, tačiau rizikuoja prarasti vartotojų pasitikėjimą tuo vardu. „Nest“ per pastarąjį dešimtmetį sukūrė pripažinimą, todėl šis perėjimas galėtų padėti suvienodinti prekės ženklą, kartu iššūkį klientų lojalumui.
Kaip gerai „Google“ subalansuoja šiuos elementus, jis lems jo konkurencingumą. „Apple“ ir „Amazon“ jau vadovauja stiprioms ekosistemoms; „Google“ turi įrodyti, kad jo AI pranašumas reiškia kasdienį naudingumą, tuo pačiu siūlant aiškumą prekės ženklo kūrimo ir vertės prenumeratų vertėje.
Mažas kibirkštis, turintis didelę reikšmę
„Google“ „Pixel“ renginyje pastebėtas garsiakalbis galėjo būti nesunku, tačiau jis turi didelį svorį. Naudojant naują dizainą, svaiginančią garso įrašą, TV poravimą ir gilią „Dvynių“ integraciją, šis įrenginys galėtų tapti „Google“ intelektualiojo namų sudėties centru.
- „Google“ perkelia savo intelektualią namų strategiją nuo asistento į „Gemini“, žymi esminius pokyčius, kaip veikia įrenginiai.
- Prekės ženklo nutekėjimai rodo, kad „Nest“ gali būti palaipsniui panaikintas vieningos „Google“ namų tapatybės naudai.
- Prenumeratos modeliai, tokie kaip „Google Home Premium“, galėtų vaidinti didesnį vaidmenį ekosistemoje.
- Pagrindinės detalės, tokios kaip kainodara, suderinamumas ir funkcijų pakopos, lieka nežinomos iki oficialių pranešimų.
- „Google“ iššūkis bus įrodyti, kad „Gemini“ AI pranašumai prieš „Apple“ ir „Amazon“ stiprias ekosistemas.
Iššūkis bus įtikinamas vartotojams, kad geriausios funkcijos nebus gyvos už prenumeratos. Jei „Google“ kruopščiai tvarko kainą ir prekės ženklą, „Gemini Smart“ garsiakalbis galėtų pažymėti svarbiausią bendrovės namų aparatūros išleidimą per metus.
Rekomenduojama
Šis straipsnis buvo parengtas naudojant AI pagalbą ir redaguojant žmones.